Adverteren op Google2023-09-30T10:28:09+02:00

Adverteren op Google

De enige manier om direct bovenaan in Google te verschijnen is door een Google AdWords campagne te starten. Je kiest daarbij de zoekwoorden (ook wel trefwoorden of keywords genoemd) waarop je gevonden wilt worden en je maakt een advertentie aan. Klaar is Kees, of hoe heet je eigenlijk? Anyway, je betaalt Google voor elke bezoeker die zij doorsturen naar jouw website of webshop. Veel ondernemers starten zelf een AdWords campagne en stoppen hier na een tijdje ook weer mee. Het levert te weinig op. Dat snap ik helemaal, want 9 van de 10 ondernemers richt de campagne verkeerd in. Google wordt slapend rijk en jij bent binnen no-time door je marketingbudget heen. Had nou maar voor Kando Marketing gekozen!

Een goede AdWords specialist verdient zichzelf terug

Ook met kleine budgetten is het de moeite waard om een gecertificeerde Google AdWords specialist in te schakelen. Je kunt beter voor hetzelfde geld een aantal goede leads binnenhalen, dan eigenwijs zijn en er nooit iets voor terugkrijgen. Een goede AdWords specialist verdient zichzelf terug. Enerzijds door een goede campagne op te zetten die de juiste bezoekers trekt en anderzijds door de campagne continu te verbeteren. Hoe langer een campagne loopt, hoe hoger het rendement wordt. Tenminste, dat is de bedoeling.

Praten kost niets!

Een kijkje in mijn keuken

Ik beheer en onderhoud een aantal Google AdWords campagnes. Dit zijn de statistieken van deze maand en van alle AdWords campagnes bij elkaar!

0
Advertentie vertoningen
0
Kliks
0
Conversies (leads)
0
Totale advertentiekosten

Prijzen vanaf

95,-per maand
  • Set-up vanaf €195,-
  • Strategie
  • Maandelijkse optimalisatie
  • Rapportage

Wat kost een Google AdWords campagne?

“Adverteren op Google kan al vanaf één Euro per dag!”. Sorry, maar dat soort bureaus hebben naar mijn mening geen verstand van Google AdWords. Ik snap dat je misschien niet heel veel te besteden hebt, maar met €1,- per dag ga je de markt niet veroveren. In dat geval adviseer ik je om even lekker langs de McDonald’s te rijden en een euroknaller te kopen, dan heb je je geld beter besteed :-).

Wat een Google campagne kost is afhankelijk van de branche waarin je actief bent en wat je wilt bereiken. Er zijn branches waarin één advertentie-klik €0,10 kost en er zijn er bij waar het €10,- per klik kost. De gemiddelde kosten per klik van “mijn campagnes” liggen op €0,54. Maarja, dat zegt eigenlijk nog niet veel. Ik moet jou en je bedrijf eerst leren kennen en dan kan ik je hier goed over adviseren.

Als je Google AdWords serieus wilt inzetten, dan moet je eigenlijk minimaal €250,- per maand kunnen besteden. In tegenstelling tot veel andere bureaus, werk ik niet met vaste contracten en standaard procedures. Als Google AdWords je meer kost dan oplevert, dan moet je er toch mee kunnen stoppen?

Waarom AdWords?

Een AdWords campagne starten met Kando Marketing

Is je bedrijf gevestigd in Limburg? Mooi, dan kunnen we samen mooie dingen gaan doen. Ik wil graag af en toe bij je over de vloer kunnen komen en met je praten. Het is namelijk zo dat als ik een Google AdWords campagne met je ga starten, dan voelt jouw bedrijf als mijn bedrijf. Jouw Euro’s voelen als mijn Euro’s en jouw succes voelt als mijn succes. Dit gevoel komt alleen tot stand als we persoonlijk contact hebben en als er een klik is.

Een Google AdWords campagne starten in samenwerking met Kando Marketing is dus een heel goed idee. Je bent verzekerd van actuele kennis en kunde. En belangrijker, iemand die het belang van jouw bedrijf voorop zet. Iemand die het maximale uit elke besteedde Euro probeert te knijpen. Ik kijk verder dan advertentie-kliks en focus op resultaten zoals leads, bestellingen en omzet. Dat is waar het om draait en daar gaan we naar toe werken.

Wist je dat ik ook AdWords trainingen op maat geef?

Werkwijze

Ik werk als freelance Google AdWords specialist bij jou op locatie (regio Limburg) of vanuit mijn werkplek in Maastricht.

1

Het eerste contact

Afspraak maken

Contact

2

We maken kennis

Koffie?

Jij vertelt mij meer over je bedrijf en ik adviseer je over AdWords

3

Strategie & Offerte

Voorstel

Je wilt eerst weten wat het kost, dus ik maak een offerte

4

Aan de slag

Akkoord?

Ik start met de campagne en bespreek deze voor lancering met jou

5

Optimalisatie

Nog beter

Periodiek contact, rapportages en campagne optimalisatie

Ik werk met veel plezier voor:

Ga naar de bovenkant